Snuitgolf!

18 mei 2024
15:15u - 16:00u
Russel's Dog School, Peerdskerkhofstraat, 23E 2370 Arendonk (B)
12,50

Snuitgolf is een hondensport uitgevonden door Steffi Rumpf. Het is afgeleid van Treibball in combinatie met het idee van mini golf. De honden leren kleine ballen in het golfputje te drijven met hun snuit. De hond wordt technieken aangeleerd om de bal door de verschillende obstakels te begeleiden en de bal in het putje te krijgen. De honden mogen niet op de ballen bijten, ze mogen deze alleen met de neus voortduwen. Dit gaan we de honden stap voor stap aanleren. Bij Snuitgolf draait het allemaal om plezier maken met de hond! Je kunt deze les gerust meerdere keren doen, dan worden jij en je hond er steeds beter in! Omdat snuitgolf vooral om de 'push-beweging' draait, worden ter afwisseling tussendoor ook enkele andere (simpele) oefeningen aangeboden.

Aanmelden voor deze cursus

Aanmeldingen: 0 / 5