Clickercursus

Deze cursus bestaat uit zes praktijklessen waarin er geleerd wordt met de clicker te werken, een beloningsgerichte trainingstechniek.
Oefeningen die onder andere aan bod komen: netjes volgen, zitten, hierkomen, liggen en blijven. Maar ook zal al een begin gemaakt worden met freestyle oefeningen. Enkele lessen zullen ook op een andere locatie zijn om zo te oefenen in een andere omgeving.
Daarnaast omvat deze cursus twee theorielessen: 'hoe leert mijn hond?' en 'wat zegt mijn hond?'.
Geschikt voor honden vanaf 10/12 weken en ook oudere honden kunnen deze cursus volgen!
Maximaal zes honden per cursus. (In Corona tijden voldoen we aan de regels door een maximum van 3 deelnemers aan te houden).
Kosten: € 100,- (voor 6 praktijklessen en 2 theorielessen)
In Corona tijden bestaat de cursus uit 6 praktijklessen voor € 75,-

Check in de agenda wanneer deze cursus plaatsvindt. Is de cursus volzet of kun u niet op deze dag/tijdstip? Stuur gerust een mailtje naar info@russelsdogschool.be

Foto's van Clickercursus