Lezing met Jeroen Oomen zeer geslaagd

07 mrt 2023

Afgelopen vrijdag kwam de Nederlandse honden- en mensencoach Jeroen Oomen naar Arendonk om een lezing te geven. Jeroen heeft een enorme staat  van dienst en heeft bijvoorbeeld de clicker geintroduceerd bij de opleiding van politiehonden (Bumper is inmiddels wereldwijd bekend). Ook heeft Jeroen jarenlang voor Martin Gaus gewerkt en instructeurs opgeleid en inmiddels heeft hij samen met zijn vriendin het Kynologisch centrum in Hellevoetsluis (NL).

Jeroen gaf vooral veel achtergrondinformatie over 'het hebben van een hond' aan de hand van honden die hem belangrijke lessen hebben geleerd. De presentatie was ontzettend mooi gemaakt en Jeroen vertelde boeiend en maakte de lezing ook interactief. Zo liet hij de aanwezigen ervaren hoe het is om met stress iets te moeten leren: een beetje stress kan prestatieverhogend zijn; met te veel stress komt er van leren niets meer terecht. Dat geldt voor mensen maar ook voor honden!

In de toekomst wil ik vaker lezingen gaan organiseren dus als je dat leuk vindt, hou dan zeker de agenda op de website en de facebookpagina van Russel's Dog School in de gaten.

Voor meer informatie over Lezing met Jeroen Oomen zeer geslaagd vul onderstaand formulier in.