Aftrap eerste clickercursus

30 jan 2020

Afgelopen dinsdagavond is de eerste clickercursus van Russel's Dog School gestart! We begonnen met een theorieles. 'Hoe leert mijn hond?', was het thema omdat je jouw hond niets goed kan aanleren als je geen idee hebt hoe een hond leert. Natuurlijk kwam de clicker aan bod maar ook andere leerprocessen werden kort aangehaald.

Wist je dat jouw hond ook passief leert, bijvoorbeeld tijdens een wandeling in het bos? Een hond leert zijn of haar omgeving kennen tijdens een wandeling, of de hond nu wil of niet, dit leerproces is altijd gaande.

Zaterdag staat de tweede les op het programma, dan gaan eerst de baasjes de clicker leren kennen en daarna de honden.

Meer info over de clickertraining, click op onderstaande link.

Voor meer informatie over Aftrap eerste clickercursus vul onderstaand formulier in.