31 dec 2021

Morgen, 1 januari 2022, bestaat Russel's Dog School twee jaar. Alleen al door alle Corona toestanden zijn het twee bijzondere jaren. Maar ook door alle lieve, trouwe cursisten en hun geweldige honden! En door de diversiteit aan lessen die ik gegeven heb. Ik geniet net zo hard van een workshop speuren als van een puppyles. Al is er een lichte voorkeur voor de lessen Fun, balans en coördinatie want die vind ik echt de max om te geven!

Ik hoop dat ik in het nieuwe jaar enerzijds veel honden (en baasjes) zie terugkomen en anderszijds ook weer nieuwe honden (en hun baasjes) mag ontmoeten en begeleiden.

Voor iedereen een fijne jaarwisseling gewenst en hopelijk niet te veel vuurwerkoverlast voor jullie wafkes!

Voor meer informatie over Terugblik op 2021 vul onderstaand formulier in.