Puppies sluiten cursus af met mini parcours

11 feb 2021

De puppy-cursus en de puppy-plus cursussen worden afgesloten met een mini parcours waarin de geleerde basisoefeningen terugkomen als ook een aantal balans en coördinatie oefeningen. De opdracht die de baasjes krijgen is om de mooiste uitvoering van die oefeningen te laten zien zoals je hond nu, op dit moment, aankan. Want thuis kun je misschien je hond een minuut lang af en blijf laten doen, op het terrein van Russel's Dog School is het weer nét even anders: er briest een paard, er blaft een hond bij de buren, de hond van een andere cursist staart jouw hond aan. Allemaal redenen waarom je goed naar je hond moet kijken en je oefening misschien wel even aan moet passen. Want natuurlijk kan jouw hond na de cursus een af en blijf maar misschien net NU even niet zo lang als anders. En dat is ook een onderdeel van de cursus: leren kijken vanuit de hond en je hond opzetten voor succes!

Hierbij enkele foto's van de afgelopen afsluiting van twee cursussen. Vanwege de koude mocht iedereen op zijn eigen voorkeurstijd komen zodat de honden tóch hun cursus konden afsluiten zonder te lang in de koude te moeten staan (wachten).

Meer informatie

Voor meer informatie over Puppies sluiten cursus af met mini parcours vul onderstaand formulier in.

Privacycentrum | Copyright by Russel's Dog School