Les volzet? Stuur gerust een berichtje!

19 jan 2021

Ik krijg de laatste tijd regelmatig te horen dat de lessen snel volzet zijn. Ik ben daar natuurlijk heel blij mee maar dat komt uiteraard ook omdat we de Corona samenscholingsregel van maximaal vier personen moeten respecteren. Dat houdt in dat er steeds drie deelnemers kunnen zijn per les.

Zodra ik weet dat er behoefte of vraag is naar een bepaalde les of cursus, duik ik direct de agenda in om een extra les in te plannen. Dus laat het mj gerust weten via info@russelsdogschool.be waar jouw interesse(s) liggen en wat qua dagen en uren jouw mogelijkheden zijn. Overdag lessen kan zeker ook, dus stuur me gerust een berichtje en ik probeer iedereen zo goed mogelijk te helpen!

Voor meer informatie over Les volzet? Stuur gerust een berichtje! vul onderstaand formulier in.