Apenkooi tijdens afsluiting Martin Gaus basiscursus

09 okt 2019

De Martin Gaus basiscursus 'Leren Samenwerken' bestaat uit 10 lessen (praktijk en theorie) die binnen een maand gegeven worden. Het clickersysteem wordt hierin uitgelegd en basisoefeningen als volgen, zit-wacht-hier en af-en-blijf komen aan de orde. Samen met de eigenaresse van deze Martin Gaus hondenschool in Son en Breugel, Veronica van Ameijde, heb ik deze tien lessen gegeven. Les tien wordt afgesloten met een fun-onderdeel, namelijk 'apenkooien'.

Apenkooien is een kennismaking met vreemde objecten zoals een zeil, een autoband maar ook balansoefeningen komen erin voor. Het is een voorproefje op de Martin Gaus cursus Sport en Spel. Over het algemeen vinden alle honden én ook de baasjes dit heel erg leuk!

Meer weten over deze cursus? Click op onderstaande link

Voor meer informatie over Apenkooi tijdens afsluiting Martin Gaus basiscursus vul onderstaand formulier in.