Rally-O parcours

17 juni 2023
14:15u - 14:45u
Russel's Dog School, Peerdskerkhofstraat, 23E 2370 Arendonk (B)
12,50

Rally-O (waarbij de O staat voor ‘obedience’) is afkomstig uit Amerika. Bij Rally-O loop je samen met je hond een parcours dat is opgebouwd uit verschillende gehoorzaamheidsoefeningen. Elk parcours is anders en heeft ook zeker een fun-element. Rally-O kan gedaan worden met honden die de basis van zit, lig, blijf en kom hier kennen (hoeft niet perfect te zijn uiteraard, het gaat om samenwerken!) en is vooral bedoeld om de afwisseling erin te houden. Gehoorzaamheidsoefeningen hoeven niet saai te zijn! Geschikt voor honden vanaf 6 maanden tot en met de seniorhond. Leuk voor pubers die snel afgeleid zijn of hun oefeningen snel saai vinden en ook heel leuk voor volwassen / senior honden waarvoor afwisseling belangrijk is of voor honden die hun oefeningen kennen maar waarmee je nog eens een leuke activiteit wilt doen. Kom het eens proberen! Maximaal 3 honden per les.

Aanmelden voor deze cursus

Aanmeldingen: 0 / 3