Introductieles Fun, balans & coördinatie VOLZET

16 januari 2021
15:00u - 15:45u
Russel's Dog School, Peerdskerkhofstraat, 23E 2370 Arendonk (B)
12,50

De cursus Fun, balans & coördinatie start (pas) weer in 2021. Lijkt het je leuk om nu toch al kennis te maken met enkele oefeningen uit deze cursus? Kom dan naar deze introductieles. De oefeningen in deze les (en cursus) zijn gericht op een (nog) betere samenwerking tussen hond en baasje en is enorm goed voor het vertrouwen en lichaamsbewustzijn van je hond: nadenken waar je je pootjes neerzet! Bovendien is het ook mentaal heel goed voor je hond om dit soort oefeningen te doen. Plezier gegarandeerd! Deze les wordt geheel conform de regels van de FOD economie gegeven: maximaal 3 cursisten plus lesgever, buiten en met afstand van minimaal 1,5m. Mondmasker niet verplicht, mag uiteraard wel als u dit fijner vindt.

Aanmelden voor deze cursus

Aanmeldingen: 3 / 3